Pages

måndag 6 mars 2006

Ett djur blir till.

Nu har jag och Camilla suttit och skrivit två texter. En faktatext och en fiktion. Bra blev det!

Camilla kom med värsta kommentaren nyss, haha. Satt på helgon och skrev tillbaka till folk som skrivit till mig. Sen gick jag in på Tobias sida för att kommentera hans presentation. Camilla la inte märke till att det var hans gästbok utan sa bara "vad är det för fjortisar du tittar på?". Tror halva datorsalen hörde mitt garv. :D
Hon såg väldigt chockad ut när jag sa att det var hans gästbok. Jag skrattade bara. :]

I helgen flyttade jag.
Det kändes både konstigt och läskigt och sorgligt. Det var precis som att jag nog förstod då..
Jag fick det rätt mysigt på direkten i lägenheten, även fast det är långt ifrån klart. Måste skaffa en soffa, eftersom sängen inte står nära teven. Så nu måste jag sitta på en stol när jag ska se på teve, vilket inte är bekvämt. :P

Fan vad kallt det är. Jäkla människor att öppna fönstret! *huttra*

Idag ska jag köpa en papperskorg.

mh.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Och så fick jag vara med också... *stolt* Anna spanar fjortisar!! Eller vem var det som gjorde det? *garv*

T sa...

Och jag fick också vara med. Nästan. :P