Pages

fredag 31 mars 2006

Omtenta & tenta.

Igår hade jag omtenta i verbovisuellt skit. Det gick mycket bättre denna gången, men frågan är om det räcker? det kan ha gått bra, men det ska man nog inte hoppas. Alltså, att jag klarade den. Fast det kändes rätt okej efteråt ändå. Höll dock på att banka huvudet i bänken när jag helt glömde bort vad gestaltningslagarna betydde. Kom på vad de heter (närheten, likheten och slutenheten) men innebörden försvann. Så typiskt! :[

Idag hade jag tenta. Den gick inte alls, men det visste jag redan. Hade satsat allt på att klara min omtenta istället. Tycker att det är vettigare att sikta in sig på en, så att man klarar åtminstone den, än att missa båda två. Förstår ni vad jag menar?

I morgon är det damsittning på Kåren. Yäy! Det ser jag verkligen fram emot. :]
90 kronor för mat och en hel flaska rödvin. Det kan man inte klaga på. Det blir dessutom underhållning i form av manliga modeller som visar upp sina kroppar i underkläder. ;]
Enligt Christer (min källa på caféet) så kommer det bli lite överraskningar också.

Våren verkar inte vilja komma till Eskilstuna. Det snöar för fullt, och är kallt. Jag vill ha sol och värme! Är inte gjord för detta vädret. Jag är väldigt kinkig när det gäller kyla och regn. Regn suger häströv, så är det bara! :P

*nysa*

mh.

Inga kommentarer: