Pages

tisdag 11 april 2006

Dessa jäkla listor.. :P

Jaaa, jag vet att jag inte behöver, men vad tusan.. det är rätt småroligt att göra dessa ändå. denna är tagen från Linnea! :]

FAKTA
Smeknamn
: Har inte såna längre. Hade innan dock. Elaka, typ svetlana. :P
Födelsedag: 6:e november.
Bor: Eskilstuna.
Arbete: Studerande.

FAVORIT..
Färg: Svart. Fast det är ingen färg så.. rött!
Plats: I sängen med massa kuddar och Björne.
Drog: Djungelvrål.
Fordon: Åka bil är jättemysigt.
Film: Finns för många. Just nu är det Crash.
Djur: Katt.
Affär: Inredningsbutiker som t ex Mique.
Serie: Lost (och nu försvann funktionen att ta bort fetstil)
Café: Kaka
Skor: Mina stövlar med stilettklack.

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln
: Ja. Det är väl en självklarhet? (Nu försvann fetstil. Yäy!)
Gnälla: Ja. Är nog rätt duktig på det. :P
Skrika: När jag blir riktigt förbannad!
Sova: Inte så bra längre. :[
Drömma mardrömmar: Usch ja.. alldeles för ofta. Många gånger samma dröm.
Klä dig i svart: Haha. Vilken rolig fråga. ;] (min garderob består av 98% svarta kläder)
Hata folk: Nej. men jag kan bli jävligt irriterad och tycka illa om människor.
Lita på folk: Har svårt för det (och där kom Fetstilen..)

NÄR..
Åt du senast
: Igår. (och ja.. som ni ser... ingen Fetstil. suck.)
Läste du en bok senast: Idag. Suttit och pluggat.
Var du på konsert senast: Jaa du.. shit.. länge sen! I sommras? kent isf.
Köpte du något senast: Igår. Kuvert. Skulle posta jobbansökningar.
Svor du senast: Idag. Klev fel och fick ont i foten. :[
Sjöng du senast: I morse när jag hörde en bra låt på tv. Vilken låt minns jag inte.
Klagade du senast: Öhh, det minns jag inte.

VEM..
Saknar du: Maria! Och många andra nere i skåne.
Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma. Hon skickade in pengar till mig. :D
Fick du sms från senast: Robin, som ville luncha. (Jag gillar det ordet!)

HAR DU..
För många vänner: Kan man ha för många vänner? Nej.
Tvångstankar: Ja. Toalettdörren måste vara stängd när jag sover, jag kan inte gå på en A-brunn utan att typ "knacka" tre gånger, jag måste gå på vänster sida. *harkel*, jag är inte knäpp. :P
Någon annan psykisk sjukdom: Panikångest.
Färgat håret: Hur många gånger som helst i hur många färger som helst.
Brutit några ben: Tror inte det. Inte vad jag minns.
Några piercings: 6 stycken.
Egen dator: Yes. Fick en av min pappa när jag flyttade! (Hehe, påminner om dig Linnea!)
Gjort bort dig rejält: Alldeles för många gånger.
Bra självförtroende: Då & då. Det har varit skitdåligt i typ ett år, men nu börjar det lossna.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, inte än.
Varit kär: Ja..
Blivit kär i någon på nätet: Ja, faktiskt! (and here we go again..)
Dumpat någon: Ja, fast jag skulle inte vilja kalla det "dumpa". Det låter lite väl hårt.
Blivit dumpad: Haha, oh ja! Big time. Eller vad sägs om via mail? :P

HUR..
Går du: Som en studsande boll.. (Lasse gillade att sjunga det om mig. :P)
Svarar du i telefonen: "Hej det är Anna" för det mesta.
Fördriver du tiden: genom att gå i skolan, läsa och försöka sova.
Mycket pengar har du: 800 på mitt konto. :P (jävla fetstilskit!!!)
Tjänar du pengar: Genom CSN. :D
Bäddar du sängen: Det gör jag sällan. Men som de flesta andra skulle jag tro.
Ofta diskar du: När det behövs. :P
Ofta städar du: När jag ser att dammet börjar få ben. Haha.
Går det på jobbet: Det går så bra så bra. Har ju inget! :P
Många stör du dig på: Några stycken. Man kan inte gilla alla.
Ofta träffar du din familj: Det har blivit ofta på sista tiden. Är så skönt så skönt!

ÄR DU..
Förstående: Ja, det tycker jag iaf.
Öppensinnad: Alltid!
Arrogant: Njä, mer mot vissa.
Osäker: På vad? Klart jag är osäker då & då. Är ju bara människa..
Intressant: Är jag? Mjo, jag har iaf åsikter.
Hungrig: Som fan!
Smart: jag gick ut gymnasiet med bra betyg, så en del har ju gått in. Ja, jag är en smart blondin!
Barnslig: För vi har vårat glada barnasinne kvar, har ni erat glada barnasinne kvar? :D
Liten: Yes! 165 korta centimeter.
Lätt: Gått ner igen. Så nu ligger jag på 56 kg. Finfördelat är det. Haha. :]
Rolig: Märker ni inte det?
Pratglad: Alltid. Men mer på fyllan. Då pratar jag alltid. Småjobbigt kanske.
Hälsosam: Inte ett dugg.
Blyg: Nada.
Lätt uttråkad: Börjar bli.
Arg: Faktiskt inte, nej.
Ledsen: Nej, inte ett dugg.
Glad: Ja, faktiskt!
Pålitlig: Det tycker jag nog.
Laglig: Förutom några trassliga ungdomsår så.. jo. :]
Filosofisk: Hehe, när jag vill så kan jag vara väldigt djup.
Svår: HAHA. kent-flikka deluxe? ;D Nej, jag är inte svår. Jag är rätt enkel. :]
Positiv: Försöker.
Originell: Mjä.. vem fan vill vara normal?
Bra på att ge komplimanger: Jes!
Bra på att få komplimanger: Njet. Vet inte hur jag ska reagera.

VÄLJ
Katt eller hund: Katt.
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Varmt. Jag är född i fel land!
Vatten eller land: Vatten. Älskar att bada.
Telefon eller internet: Internet.
Musik eller tystnad: Musik. Alltid musik!
Bok eller film: Både och. Älskar att läsa, men är filmfanatiker.
Leva eller dö: Leva såklart! "Älskar du livet.."
Tjejer eller killar: Tjejer & killar! Världen hade varit tråkig annars.

mh.

1 kommentar:

Linnea sa...

Haha, det här är ju värre än kedjebrev!