Pages

tisdag 9 maj 2006

6:e november.

Your Birthdate: November 6

You tend to be a the rock in relationships - people depend on you.
Thoughtful and caring, you often put others needs first.
You aren't content to help those you know... you want to give to the world.
An idealist, you strive for positive change and dream about how much better things could be.

Your strength: Your intuition

Your weakness: You put yourself last

Your power color: Rose

Your power symbol: Cloud

Your power month: June
What Does Your Birth Date Mean?

Så, detta är jag.. jo men visst. I vissa sammanhang stämmer det väldigt väl. Jag brukar sätta mig själv på sista plats, men det brukar ändå inte hjälpa. Jag vill väl, men det går snett. :[
Så Juni ska bli min powermonth? Den 10:e då eller? :P (mina numera skilda föräldrars bröllopsdag samt mitt ex födelsedag)

Hoho.. veeeem kan vara " Independent and dominant"? ;P
"
Affection is like air for you - you need to give and receive it to survive." - Nja.. såå känslosam var han inte. Om han inte var full dvs. :P (Anonym :P)
"
Your strength: Your superhuman brainpower" - haha, det är min pappa det! :D
"
Your strength: Your inner peace" - öhh, nej det stämmer inte med min syster faktiskt.
(Roooligt att spana in andras födelsedagar)

Oh well, nu ska jag ta en bit chokladkaka (frukt&mandel is the shit) och sen är det nog dags att sova. Har en lång dag i skolan framför mig.

mh.



Inga kommentarer: