Pages

tisdag 16 maj 2006

Ett skratt.

Jag var tvungen att gå till skolan idag, eftersom vår hemtenta skulle delas ut. Kändes tungt och inte alls spännande att gå dit, men min dag blev mycket trevligare än förväntat.
Camilla är orsaken.
Tack, underbara flicka för alla skratt du gav mig idag. Det känns som om jag inte har skrattat på år och dar, så det var verkligen välbehövligt. Bara tanken på din underbara utväxt gör att jag småfnissar för mig själv här i soffan. :]

Hemtentan är otäckt svår. Det är på drogmissbruk och beroende-kursen vi fick den. Känns som om jag kommer få plöja böcker inför de 5 frågorna.. suck.

Jag försöker tänka på annat än min trasiga själ för tillfället. Den 27:e maj är det Vit kväll på ICE och dit ska jag, Linnea & Robin! De har aldrig sett mig i vita kläder, så det ska bli roligt. :]
Får dra fram mina vita-konserten-kläder. Alltså, de kläder jag hade på mig när kent spelade för 33 000 vitklädda människor år 2003. :D

Nu har jag satt igång kommentar-grejjen igen, så nu får ni kommentera så mycket ni vill. :P

mh.

3 kommentarer:

ilyrm sa...

Yey! Vad kul att man kan kommentera igen! :D - Nu slutar jag snart, då ska jag åka hem i högsta fart och hjälpa dig med din hemtenta, så gott jag kan! Love you babe! Pussa

Mimmi sa...

Vad bra, jag har känt mig som en smygläsare ett tag. ;)

Anna sa...

Robin -> Tack, för du hjälpte mig jättemycket, hehe. ;]

mimmi -> Hehe, jag tjuvläste din blogg också när den var igång. Läste till & med igenom din förlossningsstory trots att jag aldrig hade träffat dig. :D