Pages

lördag 6 maj 2006

Jag har skällt ut Martin Sköld.

Jag jobbade igår på Statt. Har ju fått extrajobb där, och det ger en slant. Alla som studerar vet att man inte lever så fett på csn. :P
Iaf så arbetade jag ihop med två andra tjejer igår. En av tjejerna gick in i ett rum och sen hörde jag ett tjut. Jag sprang dit och det som mötte mig var hemsk! Sönderslagna ölflaskor, rödvin över hela parkette, cigarettbrännmärken i soffan trots att det var ett icke-rökarrum, osv osv. Jag suckade och tyckte synd om henne, sen fortsatte jag med mitt rum. När jag var klar gick jag vidare, knackade på ett rum och gick in när ingen svarade. Samma syn mötte mig, med ännu värre. Garderobsdörren var inslagen och rödvinsfläckarna på mattan syntes långa vägar. Vad gjorde jag?
Skrek till och tjöt ut "jävla idioter" och suckade ljudligt. Sen kommer Martin Sköld ut från badrummet. Yäy! jag sprang ut ur rummet givetvis.

Man får ju inte skälla på gäster och visa vilka svin de är, men vad fan! Först skämdes jag jättemycket och blev alldeles darrig, men sen blev jag arg. Det var Jockes rum som min kollega fick ta hand om, och det rummet jag kom in i var alltså Martins. Nu i efterhand är jag så fruktansvärt jävla besviken på de. Vuxna karlar med småbarn hemma som försöker leka rock n roll-liv när de närmar sig 40. Bara för att man bor på hotell behöver man inte bete sig som ett jävla svin! Grisar är fan mer renliga än vad de verkar vara.

Martin glömde för övrigt sin Danko Jones-tröja. Den finns att hämta på Statt!

Mummel mummel. *host* svin *host*.

mh.

Inga kommentarer: