Pages

söndag 14 maj 2006

Karma?

Människor är grymma, det visste vi redan. Men att människor kan vara jävla grymma, det trodde jag fan inte.

Tack så jävla mycket för den kommentaren. Du vet vem du är.
Att ens påstå att det är mitt eller Robins fel (eller bådas?), det som har hänt, är det mest elaka och jävligaste du kunde påstå. Fy fan för människor som du! Du livnär dig på att försöka göra illa människor, eftersom du själv är sårad. Det får mig att tänka på en text från Linkin Parks
"Points Of Authority":

You like to think you're never wrong
You have to act like you're someone
You want someone to hurt like you


Att jag & Robin redan lider och mår jävligt dåligt skiter du i, för du är en sån person som sparkar på människor som redan ligger ner. Fy fan för dig. Fy fan!
Det är människor som du som får mig att tro att mänsligheten förgör sig själv.

mh

Inga kommentarer: