Pages

torsdag 18 maj 2006

Kryssningar = farligt.

I natt drömde jag att jag & Tobias var i fara. Jag var på båten han jobbade på och vi var ute på däck. Under båten hade de blåst upp en jättestor ballong liksom, och vi höll fast oss i relingen för att inte ramla ut från båten. Vi höll jättehårt för vi visste att en stor tsunami skulle fara förbi oss. Plötsligt syntes den och vi såg varandra i ögonen... poff.. sen minns jag inte mer. Vaknade och visste inte riktigt vad jag hade drömt om förrän nu i eftermiddags när de pratade om tsunamin. Då kom jag ihåg allt.

Nu sitter jag och mår dåligt. Tycker inte om att drömma sånt.. det skrämmer mig, för jag blir tametusan orolig för att något dåligt ska hända där borta mellan Sthlm-Åland. Ja, jag vet att jag är dum, men det är jobbigt att drömma om Tobias. Så mycket reagerar inom mig.

Usch, mår inte alls bra nu. Och ensam är jag också.
Fan fan fan.
Suck.

mh.

Inga kommentarer: