Pages

torsdag 18 maj 2006

Misär.

Helvetes jävla skit. Jag vill bara skrika rätt ut, eller gråta. Tror ni att jag kan göra någotdera? Såklart inte. Klockan är för mycket för att jag skulle kunna skrika. Dessutom känns det elakt att skrika på Robin, för det är ju inte han jag är arg på, utan det är mig själv. Gråta kan jag inte, konstigt nog. Brukar kunna sätta igång tårarna hur som helst men inte nu när jag verkligen hade behövt det. :[

Jag är arg på mig själv. Jag är arg för att jag bryr mig om någon som jag inte borde bry mig om. Jag är arg för att tankarna gått dit flera gånger idag.
När jag t ex vek tvätt med en annan tjej idag. Efter ett tag började hon skratta och förklarade att jag gjorde lustiga miner med tungan/munnen när jag gjorde något. Det är bara en person som noterat det innan och han brukade också skratta. Så då blir jag arg på mig själv att jag ens tänker på det. Fan fan fan!!

Det är inte meningen att jag ska bry mig eller tänka på det, eller honom, för jag har ingen anledning. Ändå så.. BAHA!!

Känner mig som världens sämsta flickvän för tillfället. Robin säger att jag inte är det, men vad tusan.. jo, jag är det. Dålig. :[ Usch & fy på mig.

Nu sk ajag bara hålla tummarna för att Lordi går vidare till ESC. Det hade varit grymt. Bara inte Island går vidare för det var verkligen vedervärdigt. Blä.

Blä blä blä. Inte Annas dag alls.

mh.

5 kommentarer:

Camilla sa...

Annas dag imorgon istället... =) *håller tummarna* Stor kram gumman

Linnea sa...

Man kan ju inte styra sina tankar, och det går över ska du se. Låt det ta sin tid bara. Jag tror inte alls att du är världens sämsta flickvän, lyssna på Robin. =)

För övrigt tyckte jag Island var coola! ;)

ilyrm sa...

Anna är världens finaste och mest omtänksamma flickvän! Jag älskar dig ju gumman! Puss

Isola sa...

Silvia Night var ju råball!!!

Anna sa...

Vad ni är söta. :]

Och isola -> neeeej, hon var ju äcklig! usch & fy. :p