Pages

lördag 13 maj 2006

Orklös.

Orkar inte skriva om det som hänt, så jag hänvisar till Robins nya blogg: http://ilyrm.blogspot.com

Mår inte bra alls. Känner som att allt är hopplöst. Varför gå upp på morgonen när solen inte längre gör mig glad? Varför ens försöka skratta när det gör så ont i själen att det känns som om jag kommer gå sönder?
Varför ens försöka...

Robin har varit en klippa, trots att han mår dåligt också. Försöker se till att han också får prata om sina känslor, så vi åtminstone inte förlorar kommunikationen. Vårt förhållande baseras på en djup vänskap, och inte det fysiska. Vi var bästa vänner innan vi blev tillsammans, och det får vi inte förlora, för då förlorar vi vår grund. Jag hyser all hopp om att vi kommer orka gå igenom det här tillsammans, för han har sett mig som svagast och han har sett mig må bra. Jag har sett honom må sämre än någon annan, och jag har sett honom lycklig.

Det här är ett moment vi måste (tyvärr) gå igenom, och hur svårt det än är så är jag så tacksam att han orkar stötta mig trots att han själv mår dåligt. Det är du som gör att jag orkar gå upp från sängen. Du kallar mig för din ängel, men sanningen är den att det är du som är min ängel.

Nu hoppas jag bara att morgondagen ser ljusare ut än idag, för som det ser ut nu har jag ett svart moln ovanför mitt huvud som vägrar försvinna.

Vi hade varit så stolta över dig, lilla vän.

Would you know my name

If I saw you in heaven?
Would it be the same
If I saw you in heaven?


mh.

Inga kommentarer: