Pages

måndag 22 maj 2006

Saknad.

Jag saknar verkligen skåne nu. Fick ett mail av en gammal vän nere i Kristianstad, och då dök den välbekanta känslan upp igen. Gud vad jag vill ner och hälsa på!
När jag skickade första mailet till honom var jag livrädd för att han skulle dissa mig ordentligt. Han är ju ändå kompis med Lasse, och eftersom jag gjorde illa Lasse så tänkte jag att han inte skulle vilja ha någon kontakt med mig. Men icke! Han vill jättegärna att vi ska ner till Kristianstad och hälsa på. Känns jätteroligt, och jag hoppas verkligen att vi kan ta oss dit i sommar. Hade varit underbart!

Jag sov tätt ihop med Björne i morse. Min underbara Björne.. :]
När jag pratade med Maria i torsdags (blev ett samtal på över en timme) frågade hon mig hur det kändes att gå från en biff till en som inte är lika biffig (gud vad hemskt det låter). Alltså, T är inte såååå biffig, men okej, han är bredare än Robin. Detta gör mig absolut inget alls. Det enda jag kan ha saknat är brösthåret (alla pojkvänner utom 1 innan Robin har haft brösthår) men jag tänker inte ens på det längre. Och om jag börjar sakna det så kan jag pilla på Björne. Han är ju luden :P

Igår gjorde jag något jag inte gjort förut. (Helt otroligt med tanke på att jag gjort väldigt mycket i mitt liv)
Jag körde bil!!!!
Yäy, jag vågade sätta mig i förarsätet och låta Robin säga till mig vad jag skulle göra (hehe, som om jag inte gillar sånt i vanliga fall.. :P). Det är fan skitsvårt att köra ska jag säga!
Är speciellt imponerad att killar oftast kör bättre än tjejer, då det krävs simultanförmåga att köra. Först ska foten vara där, och i nästa sekund ska den vara på en annan pedal. Shit, hur tusan ska man komma ihåg det, och när man ska göra det?
Jag kraschade inte bilen iaf, och Robin tyckte jag var duktig. :]
En vacker dag vågar jag kanske ta det där förbannade körkortet?

Klä på mig?

mh.

4 kommentarer:

ilyrm sa...

Jag har faktiskt hår på bröstet! Typ tre stycken men ändå! ;) Var försiktig med vad du önskar, jag tror nog att jag kommer få en hel del hår på överkroppen med åren...Tur att du gillar det, för jag tror inte jag gör det! Och du var ju jätteduktig på att köra bil, lyckades till och med växla från ettan till tvåan utan att få motorstopp eller något! *imponerad* Vi får fortsätta lektionerna vid tillfälle! Pussen

Jimmy sa...

Anna, klart jag inte dissar dig! Jag tycker väl inte du var världens hyggloprick mot Lasse, nej, men vem är jag att döma andra? Har alltid tyckt bra om dig (förutom Halloween 2001 ;-)) och det kommer jag alldeles säkert fortsätta göra. Välkommen ner när du eller ni kommer. Det ser jag fram emot!

Lisa sa...

Jag trodde att man var tvungen att vara 24 för att få vara handledare? Jag kan ju alltid hoppas att tentan gick bra, men det är så svårt att veta..

Carin sa...

Man lär sig det där med att flytta fötterna mellan pedalerna. Annars kan du ju alltid ta körkort för automat. Då behöver man ju bara gasa och bromsa... och styra då förstås! :D