Pages

onsdag 3 maj 2006

Sweeties.

Nu har jag fått bilderna från valborg, och vissa blev jättebra. Är supernöjd med våra ringar. De är i guld, och har ett spår längst ner. Detta spår kommer även finnas i våra vigselringar som är i titan. Dock är detta spåret i mitten av ringen. Denna bilden gör en glad! Jag ler iaf varje gång jag tittar på den. :]
Sen var jag ju tvungen att visa upp mina fotokonster också. Förutom att motivet är världens sexigaste, så är bakgrunden cool också.

Idag hade jag sista mötet med flickorna i Ellen. Känns jättetrist för jag har tyckt att det varit jättekul att träffa flickorna, och se hur de har det. Dessutom har jag märkt att tjejerna trivts och tytt sig till oss. Men jag ska försöka att ha kontakt med åtminstone en av de. :]

Ikväll ska jag & Robin gå ut eftersom Linnea och Camilla dissade oss. :P Jag ska också upp tidigt som tusan i morgon (ska jobba) men jag orkar minsann. PLUS att jag är flera år äldre än er. Ptss.. dagens ungdom. :D
Oh well, skyll er själva. :]

mh.

Inga kommentarer: