Pages

tisdag 23 maj 2006

Toksnyggt.

Igår var jag ute för att handla ett linne till vit afton-kvällen på ICE som är på lördag. Jag äger inte så mycket vitt, men jag inhandlade faktiskt en vit kjol förra sommaren. Den är riktigt snygg och sitter fortfarande som den ska! :]
Iaf så hittade jag först en vit tubtopp, men chansen är väldigt stor att tuttarna tittar fram om man dansar för vilt, så till sist letade jag upp något annat. Hittade ett riktigt snyggt linne som är typiskt "Anna", och kostade endast 64 kronor. Sedan kunde jag inte låta bli att köpa nya knästrumpor. De är så jäkla snygga! Det är två par, varav det ena paret är svart/vitt-randigt (pop deluxe) och det andra helt svarta.
Så på lördag ska jag vara klädd i vitt och faktiskt partajja! Första gången på över en månad, så det ser jag fram emot.

Var hos Lennart igår. Vi pratade om massa saker, varav ena ämnet skrämde mig lite. Jag kommer inte skriva om det, men jag behöver prata med den inblandade personen i fråga.

Over and out för nu.
mh.

2 kommentarer:

elin sa...

som vanligt kommer vi vara snyggast i stan :D

Anna sa...

elin -> klart att vi kommer! vi är alltid snyggast. inte så svårt att vara det i denna lilla hålan ;]