Pages

tisdag 9 maj 2006

Vimmel.

Eftersom jag har tråkigt, mår dåligt och är ledsen så är jag hemma idag. Har haft ork att resa mig från soffan för att sätta mig vid datorn, och gick in lite på Din stad för att se på vimmelbilder. Ungefär allt jag orkar göra för tillfället. :[
Har hittat tre roliga bilder!
Denna bilden togs på ICE för nån vecka sedan. Hur jag alltid lyckas med att se full ut vet jag inte, men jag & flickorna kom på att det måste vara fotografen som lägger på nåt lager på bilden för att vi ska se onyktra ut. :P
Sedan hittade jag denna bilden på Elin & hennes väninna. Tyckte den var jättebra, och till skillnad från mig och mitt tjejgäng så lyckas de se nyktra ut. :D
Till sist såg jag denna bilden på min svägerska Lisa och hennes vänner (vet inte vad tjejen i mitten heter men hon längst ut heter Frida och jag gissar på att snubben är hennes pojkvän). Jag & Robin träffade för övrigt de i lördags innan de gick in på Liquid.

Har ringt till sjukhuset och bokat tid nu iaf för en undersökning.. hoppas att de inte hittar något allvarligt.. :[ Är orolig, men måste försöka att bevara lugnet.

mh.

Inga kommentarer: