Pages

fredag 9 januari 2009

Effektivitet.

Ja jäklar vad duktiga vi har varit idag!
Tog tag i en ordentlig städning, så nu är det väldigt rent och prydligt här hemma. Jag är extra stolt över mig själv som tog tag i Isadoras rum, som inte var i det finaste skicket direkt. Nu ser man golvet, haha! Gjorde en ordentlig röjning bland hennes kläder och grejer som inte används längre. Det blev nästan två fulla papperspåsar med bara kläder hon inte kan ha längre. Kastade in liggdelen till hennes vagn i garderoben också. Har väl insett att hon aldrig mer kommer använda den.. :P
Samtidigt som det var oerhört skönt att få rensat bland hennes kläder så var det lite traumatiskt. Hittade byxor i storlek 50/56 som är såååå små. Ändå var de för stora för henne en gång i tiden! Som förälder glömmer man bort rätt snabbt hur små barnen faktiskt varit en gång i tiden. Det går verkligen så snabbt som alla påstår!

Har även diskat och tagit fram dammsugaren. Insåg att vi verkligen måste köpa en ny dammsugare. Vår orkar knappt dammsuga upp ett russin liksom. Och många russin ligger det på golvet.. suck!
Hade varit skönt med en såndär dammsugare utan påse. De är läckra och man slipper tänka på att köpa påsar!

Haha, idag ska jag tvinga Robin att titta på Lets Dance! Jag har aldrig tittat på det, men nu är ju Blondinbella med och då kan man inte missa det. ;]
Saken med henne är att jag är väldigt tudelad i mina åsikter. Jag tycker att det är jättebra och stort med en tjej i den åldern som tar för sig så mycket som hon gör. Skitbra! Men mina åsikter och hennes åsikter kan skilja sig väldigt mycket, och speciellt hennes människosyn samt djursyn. Hon bär äkta päls och mer eller mindre ser ner på människor som inte tillhör samma klass som henne. Det är vidrigt.
Numera läser jag aldrig hennes blogg eftersom jag oftast blir upprörd, och då finns det ingen anledning att kolla.

Öhh, känner att inspiationen tryter så här kommer lite bilder!




anna_signatur

4 kommentarer:

Lilian sa...

jag tycker det är roligt att Kitty ska vara med.. även om jag inte tror hon direkt kan dansa.. så mitt favoritskap till henne lär nog svalna.. men who knows.. hon kanske är värsta anna book.. eller nått :)

Elin sa...

Sötaste lilla badtjejen! Så lik Robin på dom två översta bilderna! :)

Japp, här blir det Let's Dance ikväll med, eller jag ska titta på det iallafall, tveksamt om jag kan få Mange att kolla på det, han fick ju lida genom IDOL, hihi.

Ha en underbar fredag vännen! :)
KRAM

Camillas nya hem sa...

Det som fascinerar mig med Blondinbella är att hon säger att "min blogg är stor, jag är intressant och ni ska läsa om mig och min vardag". Hon shoppar loss lite och folk följer faktiskt skiten. JAG MED! Hahaha. Nu följer jag inte hennes blogg slaviskt men nån gång kikar jag in och blir lika arg på mig själv varje gång för att jag bidrar till hennes besöksstatistik. Det är fruktansvärt hur man fungerar... :) Men hey, all cred till henne som lyckas fånga så många läsare.

miian sa...

heeej gumman!
Tack för kommentaren,han tar jobbet så det kommer gå galant =)

Duktiga ni varit som städat och rensat,sååå skönt när det är över.
Massor med känslor som bubblar upp när man rensar kidsens minikläder,dom e ju sååå små och såå söta ;)

Ang Blondinbella kan jag bara hålla med.
Jag tycker de flesta utav hennes åsikter är apa och hennes fjolleri.
MEN igår hade jag inget och göra,såg en intervju med henne på nyhetsmorgon (tv4.se) och då blev jag helt fast,hon är fan så jävla duktig.
Och klok,sen att hon är mer som en 40kärring än en 18åring får va hennes problem ;)

ha en underbar helg.
Kramis