Pages

tisdag 13 januari 2009

I morgon...

Isadora blir ett år i natt. Hur gick det till? Shit.


Lilla plutten!
Isadora Maria Robin Högrelius. 50 cm, 3545 gram.

Tänkte dela med mig av de bilder som blev vår uppskattade kalender till familj (och vän).



Januari


Februari


Mars


April


Maj


Juni


Juli


Augusti


September


Oktober


November


December

Alla bilder är tagna från just den månaden den representerar. Lätt när hon är född i januari! :]

Till min dotter:

Du är livet representerat med din vilja, envishet och starka ben.
Att få vara mamma till just dig är att få smaka på livets bästa smaker. Ibland sött, ibland surt men mest av allt friskt och gott!
Den dagen du kom in i mitt liv förstod jag på en gång vad livet handlar om. Att få vara med dig, se till att du får en bra start i livet och att sedan finnas här för dig när helst du behöver mig.
Att vara mamma är att ha det svåraste jobbet i världen, men du gör det (oftast) väldigt lätt och så roligt som jag har med dig kan jag aldrig ha på någon annan plats!
Älskade Isadora, du är lyckan i mitt liv. Att se dig skratta värmer min själ, när du gråter gör det ont i mig och att få mysa med dig ger mig en känsla av frid i kropp och själ.
Min köttbulle, bubbla, korven, vampyren, sockertopp... kärt barn har många namn och vartenda ett säger jag med en mors ömhet i rösten.

Jag älskar dig till månen och tillbaka. Alltid.


anna_signatur

7 kommentarer:

Matte sa...

(Lite för tidigt)Grattis till bästa lilltjejen! Från Faster och Farbror

miian sa...

oh vad fint skrivit,ja jisses vad tiden går fort.
Grattis i förskott säger jag ifall jag inte slinker inom imorgon ;)
När ska det firas?
Samlas hela familjen då lr?

Jag har varit nöjd med spiralen i nääästan ett år,nu börjar den bråka.
Vet iofs inte säkert att det är den,men den är det enda jag kan skylla på så länge det inte är nåt vajjsing med äggstockarna.
Aja vi får väl se ;)

Ha en underbar dag imorgon med er 1åring.
Kramis

Pethra sa...

Vilka fina bilder, och fina ord! Hälsa grattis till stora tjejen från oss! Kram!

Elin sa...

Shit ja, ett år! Om jag tycker det har gått fort, kan jag bara aaana vad du tycker och känner! :) Graaattis till stora tjejen!

Jättefina bilder ni hade gjort till kalendern, förstår nog att den blev uppskattad!

Kraaam på er!

Carin sa...

Grattis till sötaste Isadora. :) Hoppas att hennes ettårsdag blir underbar!! Vad fint du skrivit om henne och kul att se bilderna och se hur hon utvecklats sen hon var alldeles nykläckt. :)

Liiindiz sa...

Grattis på födelsedagen Isa! :)
Kram från Linda & Filip.

Denise sa...

Du är verkligen duktig på det här med layout! Jättefina bilder