Pages

måndag 23 februari 2009

Alldeles för mycket.

Just nu känns det som att jag håller på att drunkna. Huvudet är knappt ovan ytan men istället för vatten så är det skolarbeten som gör att denna hemska känsla befinner sig.
Den senaste kursen jag började läsa, vetenskapliga metoder, är supersnabb, superstressig och superjobbig. Jag ska försöka kombinera den kursen med en annan kurs, vilket gör att det ibland krockar. På torsdag till exempel ska jag ha båda kurserna och i båda kurserna är det grupparbete som gäller. Hjälp, jag behöver en klon!

Min rygg håller på att ta död på mig också. Antagligen på grund av allt flängande med tunga kursböcker och sen en nästan 11 kilo tung bebis på det.
På tal om bebis så är Isadora sjuk och har varit det sedan i torsdags då hon fick hämtas från dagis med feber. Nu är hon förkyld och hostar en massa istället. Vi har sluppit undan rinnande näsa på henne, men nu jäklar tar hon igen det! Massa massa snor, och hon hatar att bli torkad!

Nej, nu hinner jag inte skriva mer här, utan ska läsa härlig engelsk facklitteratur. Yäy för det!

anna_signatur

1 kommentar:

miian sa...

usch stackare :(
Låter stressigt och kämpigt.
Och som om inte skolan var nog så e Isa sjuk :(
Krya på henne!!!!
Kram och pressa inte ihjäl dej!