Pages

måndag 16 februari 2009

Bättre sent än aldrig 2.

Så här gör man:
1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de uppmärksammar att de blivit utmanade

Karin utmanade mig, så här kommer mina sju personliga sanningar! Jag utmanar de som vill. :]

1) Jag är jättedålig på matte. Så dålig att jag fick underkänt i Matematik A i gymnasiet. För att ändå få betyg gick jag och en kamrat i sommarskola mellan ettan och tvåan. Jag var fortfarande ruskigt dålig på matte och ända anledningen varför jag fick G var på grund av att läraren var tänd på mig och bjöd ut mig. Jag tackade dock nej till hans förslag!

2) Jag är skvallerberoende. Det första jag gör när jag satt igång teven är att kolla in nöjesdelen på text-tv.

3) Jag lider av tvångstankar. Många tvångstankar! Bland annat gällande talet 3. Helst ska allt ha med talet 3 att göra.

4) Jag är livrädd för att missa tider, därför går jag alltid upp syndigt tidigt så att jag har väldigt mycket tid på mig. Jag kan stå och vänta på någon i 20 minuter.

5) När jag var i tonåren mådde jag väldigt dåligt. Jag hamnade i fel umgänge och levde på ett sätt som ingen bör. Idag är jag livrädd att Isadora ska bli som mig.

6) Jag skrev väldigt djupa och mörka dikter när jag var yngre.

7) När jag började mellanstadiet blev jag mobbad. Det slutade inte förrän i nian.
anna_signatur

Inga kommentarer: