Pages

måndag 16 februari 2009

Dumma mage.

Gaah, blir galen!

När jag vaknade i morse bosatte jag mig på toaletten. Tog ett akutpiller mot diarré för att kunna gå till skolan. Var ju trots allt kursstart! Jag och Robin lämnade Isadora på dagis vid 9, sen skulle jag till skolan... trodde jag ja! Tabletten funkade inte så jag fick springa hem och bosätta mig på toa igen. Helvete! :[
Gissar på att jag fått stressmage deluxe. Har varit så fruktansvärt mycket i skolan, och det bara fortsätter och fortsätter..
Oh well, vill man komma någonstans i livet så är det väl såhär det ska vara antar jag.

Vi satte schema för Isadora igår som vi lämnade in på dagis idag. Hon kommer vara där mellan 9-15 för det mesta. Det kändes som bra tider!
Hon är så rolig, vår dotter. Så fort vi kommit in på dagis så skiter hon fullständigt i oss. Hon springer till Valbona (läraren) och när vi säger hejdå så tittar hon knappt på oss. När hon väl tittar mot oss så skrattar hon och vinkar. Lilla skitunge, vad underbar hon är! :]

Nu ska jag passa på att spela lite Wii innan det är dags att hämta upp lilltösen från dagis.anna_signatur

Inga kommentarer: