Pages

fredag 27 februari 2009

Friday I'm in love.

Äntligen fredag! Min första lediga fredag på jag vet inte hur länge. Antingen har jag jobbat eller pluggat på varenda fredag sen andra veckan i januari. Känns härligt att slippa tänka på något av dem. Visserligen har jag uppgifter här hemma att göra, men att diska hemma är faktiskt lite skönare än att diska på jobbet. Eller.. hmm, diskmaskinen på jobbet är ju ingen jag hade tackat nej till hemma. Den diskar 20 überskitiga tallrikar på 2 minuter. Det ni!

Dagen består av olika små-moment:
  • Diska
  • Plocka undan i vardagsrummet
  • Köpa present till Robins farmor
  • Köpa nya underkläder till mig
  • Gå på kalas hos Robins farmor
  • Ha tjejmiddag hos Karin
  • Partajja lite med tjejerna!
Hoppas att ni får en skön helg!anna_signatur

1 kommentar:

Elin sa...

Skönt med en ledig dag! :) Men oj vad mycket du ska hinna med under dagen, men mest roliga saker dock! :)

Kram!