Pages

onsdag 25 februari 2009

Mitt gamla jobb.

Ja ni, det är inte så mycket kvar av mitt gamla jobb - statshotellet Statt. Tidigt i morse anlade någon dum jävel (vågar jag gissa på en välkänt MC/maffia-klubb?) en brand på hotellet och helt byggnaden brann upp.

Här kan ni se en film.



Det händer så mycket otäcka saker i Eskilstuna som gör mig rädd. Just för att Eskilstuna är så pass litet också, så allt känns väldigt nära när något händer. Under de 4 år jag bott här uppe har jag bevittnat mer skit än vad jag gjorde under 22 år nere i Malmö, just för att om något händer i E-tuna så händer det alltid nära. Obehagligt!
Hoppas verkligen att de tar fast snubben/snubbarna som utfört det här otäcka dådet.

anna_signatur

1 kommentar:

Alexandra sa...

mm det här är fruktansvärt, fruktansvärt jobbigt att välkomnas av något sådant här som nyinflyttad. Jag tror Eskilstunas glädje över att fler flyttar in än ut ur eskilstuna kommer bli kortvarig.

Ta hand om dig!/ Beteendeveterska.blogg.se