Pages

fredag 20 mars 2009

Färdig!

Huh, nu har jag suttit och skrivit klart min tentauppgift. Ska ner till högskolan och skriva ut skiten för att lämna in den sen. Att skriva om teorier och metoder är banne mig inte enkelt, och det är framförallt inte roligt! Men men, ska man få ut en lyxig examen i Informationsdesign så är det bara att le och se glad ut. Gilla läget liksom.. :P

Det var inte enkelt att få ihop det idag kan jag lova. Natten var rent fruktansvärd! Jag jobbade kväll igår och kom inte i säng förrän midnatt. När klockan var halv tre vaknade Isadora med nattskräck och sen var det kört. Hon skrek till halv 5 ungefär innan hon till sist somnade i vår säng. Stackars Robin skulle gå upp 6 eftersom han skulle ta tåget till Västerås 6:52 för att skriva tenta. :[
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, för nu har Isadora vaknat med nattskräck flera gånger i veckan. Finns det något vi kan göra?

Till en roligare nyhet: Proffice ringde för två dagar sen och ville ha mig till intervju! Så på måndag ska jag dit med betyg och intyg. Måste se om jag har kopior på mina betyg, annars får jag ta med de till högskolan och kopiera. Nervöst och spännande!! :]

För ett par dagar sedan gick vi till KappAhl för att köpa byxor till Isadora. Hon har storlek 80 just nu (kan ha 74 i byxor, men de börjar bli i kortaste laget) men vi passade på att köpa i storlek 86. Hon växer som ogräs så det är bara bra med lite för stora byxor. Iaf! Eftersom både jag & Robin älskar lite tuffare kläder på busan så gick vi till pojkavdelningen. Där hittade vi två jättefina byxor!


Nya byxorna! :]

Nehepp, lämnar er med en glad Isadora!


Busan. :]
anna_signatur

1 kommentar:

Elin sa...

Men gud vad jobbigt med nattskräck! Måste ju vara fruktansvärt för Isa, och påfrestande för er! Går det över med tiden eller ?

Hoppas ni får en toppenfredag! :D

KRAM!