Pages

måndag 30 mars 2009

Måndag. Igen.

Ännu en ny vecka som ska passera oss. Förhoppningsvis blir det en bra sådan!

Helgen har varit fullbokad för min del, så nu ska jag ta och andas lite. I fredags jobbade jag till 17, sen hem för att sminka mig och göra mig i ordning. I väg till Karin för att hålla i tjejmiddag. Min vegetariska tacogratäng gick hem verkar det som, likaså min fräscha sallad. :]
Efter att ha förfestat tillräckligt gick vi till Raw för att gå på En jävla fest. Det var ett electro/punk-band (även om jag inte direkt uppfattade punken) soms pelade hur jäkla bra musik som helst. Jag och Moa dansade loss så pass att jag var alldeles svettig efteråt. Hade en jättekul kväll!


Jag, Karin & Moa på Raw.

På lördagen hade vi middag här hemma för Robins föräldrar. Även den middagen blev lyckad med potatisgratäng, ryggbiff och sallad. Vi släckte givetvis ner alla lampor under Earth hour, och jag blev lite besviken på våra grannar som sket i det. Tycker gott att man kan skippa en timme utan lampor. Sådetså!

Igår slappade vi bara. Eftersom klockan hade dragits fram en timme så var hela dagen jättekonstig. Vi kom inte ihåg att ställa om klockorna förrän vid 10:30, så då hade jag missat första F1-loppet såklart. Som tur är så visades repris på kvällen! Hur roligt som helst att ett helt nytt team går så bra. Eftersom Mercedes är en av ägarna (precis som McLaren) så gör det mig inget om det går bra för dem. :D

Idag var vi på sjukhuset med Isadora. Vi har inte berättat om det för vi ville vara säkra på att allt var som det skulle, och det är det! Det är som så att när jag tar foton på Isadora så blir hennes ena öga väldigt konstigt. Det blir liksom vitt och man kan inte ändra det ens i Photoshop. Jag har läst om hemska berättelser där det har visat sig att en tumör ligger bakom ögat och att det då blir vitt vid fotografering. Jag tog upp det på BVC för en månad sedan och vi fick då remiss till ögonmottagningen. Men som sagt - Isadoras ögon mår bra, och även resten av henne! Hon är dock väldigt trött efter en utmattande dag. Läkarna droppade pupill-vidgande droppar i hennes ögon så hon har gått och sett hög ut hela dagen, hehe.

Efter sjukhuset mötte vi upp Vicky och Liam. Vi lunchade på Hurtigs och de fick foton som vi framkallat från det att de var här. :]
Himla trevligt att träffas igen och få smälta lite av Liams blyga leende. :D

Nehepp, nu kommer snart svärmor. Som alltid har hon glömt något här sen senaste besöket, haha. Tror att det är en ursäkt för att få komma och träffa sitt barnbarn, hihi.

anna_signatur

5 kommentarer:

Lilian sa...

usch stackars isa! sån där dropp i ögat är ju hemskt.. första gången jag fick sånt för att kolla upp min migrän förut trodde jag att jag skulle spy. skönt att det inte var nått iaf!

Elin sa...

Vad skönt och höra att allt var bra med Isadora! :)
Vad fin du vart på kortet! :)

Hoppas ni får en bra måndag! :D
Kram!

miian sa...

Nehmehn lilla Isastackarn då,vilken lycka att allt såg bra ut,klart man blir nojjig och orolig att nåt ska vara fel.
Hon är unik med andra ord,lite scary ;)

Även Isa kommer ha långt hår tids nog,men jag förstår lyckan över "det lilla hon har"

Hörligt din utekväll var så lyckad!!!
Se nu till att andas och njut lite ;)
Kramkramkram

Carin sa...

Vad skönt att allt var bra med Isadora. :)
Kul att utekvällen blev så lyckad. Bilden är jättefin. Hoppas du får en bra dag.

Elin sa...

Haha, ja, hua! Men men jag tar det inte så hårt, jag ser fortfarande ung ut! Lalalalala!

KRAM!