Pages

onsdag 25 mars 2009

Mitten av veckan.

Så var det onsdag och mars månad lider mot sitt slut. Jag kommer inte över det faktum att sedan jag blev mamma så har tiden rusat för fort fram. Var tog mina lata dagar vägen? Jag som skulle njuta av bebistiden och helt plötsligt har jag ingen bebis längre utan ett barn!

Barnet klättrar på allt hon kommer åt för övrigt. Vår säng och soffan helst, men även soffbordet och byrån i vardagsrummet försöker hon ta sig upp på. Lilla ligisten! :]
Jag har precis nattat henne och än så länge är det tyst inifrån hennes rum. Peppar peppar..

Har jobbat idag, och där var det mer eller mindre dött. Märktes dock att CSN kom idag för de som faktiskt åt på Dekår idag lämnade bara hundralappar. Till sist hade vi ingen växel kvar, vilket typ aldrig hänt förut! :P

Lönen kom också idag, och det tog vi tacksamt emot. Kändes bra att ha en del pengar kvar efter det att räkningarna blev betalda. Jag ska köpa present till Robin snart hade jag tänkt. Den 14:e firar vi 2 år som gifta! Det betyder att det snart är två år sedan lill-fisen flyttade in i min mage. :D

Ha en riktigt mysig onsdag! Själv spenderar jag nog min framför teven. Robin jobbar till 21 så min middag kommer bestå av en styck Gorby pirog. Gräsänklings-mat! :Danna_signatur

1 kommentar:

Elin sa...

Jag tycker med tiden går skitfort, även fast jag inte har barn, haha.

Shit, två år redan som gifta! Säger det igen...tiden går fort!

Hoppas allt är kalas i eskilstuna!
KRAM!