Pages

måndag 9 mars 2009

Ny vecka.

Måndag igen, och det är redan den 9:e mars. Tiden flyger förbi som en orkan tycker jag!

Helgen var lugn och skön. På lördagen hälsade vi på Robins farmor som bjöd på egen-gjord pizza (mums!) och kakor. På kvällen tittade vi på andra chansen (melodifestivalen) och på söndagen åkte vi ut till Kvicksund. Lagom mycket aktivitet helgen efter att ha varit nedbäddade med kräksjukan!
När vi kom hem från Kvicksund hjälpte svärfar oss att sätta upp mörkläggningsgardiner i Isadoras rum, samt barnsäkrade en del av våra skåp i köket. Tack!
Vi hade sett i Jysk katalog förra veckan att de hade jättebra pris på gardinerna, men så blev vi sjuka så vi kunde inte köpa de själva. Svärföräldrarna åkte dit för vår räkning och det slutade med att även de köpte likadana. ;]
Jag kan lova att de fungerar! Det är jättemörkt och skönt i Isadoras rum trots att det är ljust utomhus när hon ska sova.

Isadora är så söt! Idag är Robin på Rädda Barnen-möte så jag tog hand om nattningen. Jag lade Isadora i sängen, gick in till köket för att fixa välling och gick sedan in till henne igen. Hon fick flaskan (jag håller dock i den), jag tittade på henne och sa god natt och vad gör hon? Tar upp sin lilla hand och vinkar! :D
Jag smäller av lite av mammaglädje nu. Hon är så jäkla perfekt den här lilla varelsen! Åh, kan man vara kär i sitt barn? Jag känner mig nämligen sådär härligt pirrig i magen, haha. :]

Nej, jag skulle kanske hitta kameran och lägga upp bilder?
anna_signatur

1 kommentar:

Camillas nya hem sa...

Sover hon redan, vad skönt! Här hemma är det minst 5-6 timmar kvar tills tösen ens tänker tanken på att sova... Vi däremot är däckade kl 20. Haha. Men det är bara att titta på "Familjen annorlunda" så förstår man hur bra man har det! ;)

Vad coolt att stå nakenmodell, berätta gärna hus det var efteråt!