Pages

lördag 7 mars 2009

Spännande nyheter!

Åh, jag är lite nervös men på ett bra sätt!
För en månad sedan drygt sökte jag ett modelljobb, och nu har jag fått svaret att jag fick jobbet! Det handlar om ett kroki-jobb på onsdag, så nu ska jag bearbeta rädslan att stå naken inför fem stycken konstnärer. :P
Jag har tidigare jobbat som modell så det sitter liksom i bakhuvudet, men det var innan graviditet, haha. Oh well, pengarna sitter fint (115kr/timmen) och jag är inte blyg av mig. Det blir nog roligt!

Ha en trevlig helg allesammans!anna_signatur

2 kommentarer:

Lilian sa...

va coolt. :)
men tror du det inte blir jobbigt att vara still länge?
hoppas det inte är kallt och drar nånstans ifrån heller. :)

Elin sa...

Du är tuff och vacker! :) Du kommer klara det galant tror jag! GO Anna! :)