Pages

tisdag 17 mars 2009

Tisdag.

Andra dagen i rad jag är hemma redan klockan 15! Känns mycket märkligt med tanke på att jag de sista 2 månaderna mer eller mindre bott i skolan. Skönt är det iaf och ännu skönare att ha min lilla puss hemma. :]
Hämtade henne på dagis strax efter 14, då jag slutade jobba. Nu får jag iaf 4-5 timmar med henne innan hon vill sova!

Natten till idag var inte rolig kan jag lova. Isadora vaknade vid 3 med panik. Jag misstänker att hon lider av nattskräck eftersom det har hänt nån gång innan också, och det liknar inte vanliga mardrömmar. Hon blir alldeles hysterisk, skriker och känner inte igen varken mig eller Robin. Det är något fruktansvärt obehagligt att se. :[

Nu ska jag sortera 222 bilder.. phu! anna_signatur

1 kommentar:

Emelie sa...

Usch, sådär blev Milton en gång förra året när vi var på semster, bara skrek och skrek och kändes som att han fick något "anfall" typ, läskigt var det.
Hoppas det inte händer igen.
Kram kram och trevlig helg!