Pages

fredag 3 april 2009

Äntligen fredag igen!

Yäy, fredag idag och det betyder att min mamma (och Tim) kommer och hälsar på! Har inte träffat henne sedan Isadora fyllde år i januari, så jag ser verkligen fram emot besöket. :]

Igår stod jag kroki-modell igen, den här gången inför 10 tjejer på folkhögskolan. Det gick jättebra och jag fick se flera teckningar. Snacka om att jag blev imponerad! Så himla duktiga tjejer.

Robin åkte precis till Stockholm för att göra en arbetsintervju på Oriflame. Hoppas att det går bra! Hade varit skönt om åtminstone en av oss hade ett fast sommarjobb. Börjar bli lite skrämmande att vi söker och söker, men ingen hör av sig. :[
Lågkonjuktur på arbetsmarknaden suger!

Nu ska jag diska och städa undan, sen ska jag luncha med Moa och till sist köpa en present till Tim eftersom han fyller år idag. Vad köper man till en engelsk snubbe på 50+ egentligen? :P
Oh well, den ena presenten till de båda (mamma fyller år om en vecka drygt) är klar iaf. Den kommer nog glädja mamma rätt ordentligt. :]

Ha en underbar fredag!

anna_signatur

2 kommentarer:

Elin sa...

Ja, så skönt med helg! :)

Hoppas ni får en toppenhelg tillsammans med din mor o hennes gubbe! :)

KRAM!

miian sa...

myyys med mammabesök!!!!
Hoppas du kom på en klockren present att ge gubben ;)


Lycka till med jobbsökandet,inte lätt dessa tider-man får va glad för det jobb man har helt enkelt!
Kramkram