Pages

tisdag 7 april 2009

Dumma knä!

Mitt dumma vänstra knä har hoppat ur led idag vilket medfört rejält med smärta. Den hoppade lyckligtvis tillbaka av sig själv, men nu kan jag inte gå i trappor och det gör ont när jag går överlag. Är det inte det ena så är det det andra. Så enkelt är det! :P

Idag har det varit en städdag utan dess like. Vi köpte en ny mopp i lördags som fick invigas efter en rejäl omgång med dammsugaren i förmiddags. Den var jättebra och det luktar fortfarande rengöringsmedel här hemma! :]
Bara disken kvar nu, men den får göras i morgon tror jag. Är helt färdig i knoppen och Robin jobbar till 20 idag.

Hade personalmöte vid 17 så då fick snälla farmor komma och vara barnvakt en timme. Det gick jättebra men Isadora var ruskigt trött. När jag kom hem vid 18 satt hon i farmors knä och såg helt färdig ut. Det var bara till att bädda ner henne efter att farmor gått! Jag gick ut i köket och förberedde hennes kvällsvälling, vilket tar ungefär 2 minuter, och när jag kom tillbaka till hennes rum låg hon och halvsov! Tror lilla puss kan ha lite feber för hon kändes lite varm. Får ta tempen på henne i morgon och se om det blir att stanna hemma från dagis eller ej. Hoppas att hon inte blir sjuk såhär innan påsken! :[

Känns som att jag kommer slockna som ett ljus sen, jag med. Eftersom det är hockey i kväll så är det inget på tv så det blir nog en film, sen nattning av mig. :D

anna_signatur

Inga kommentarer: