Pages

måndag 6 april 2009

Hjärntvättad.

Dumma dumma britter!

Isadora är ett barn som i vanliga fall inte tycker om att titta på tv, men hon har numera fått dille på Teletubbies! Ni vet de där tjocka färggranna figurerna Tinky Winky, Dipsy, Laa-Laa och Po? Isadora sitter alldeles still i knäet och bara pekar, skrattar och är väldigt koncentrerad när Teletubbies är igång. Själv sitter jag mest och känner mig smått hjärndöd. :P
Till sist blir det så illa att man sitter och nynnar på deras signaturmelodi. Jeez!

Tandläkarbesöket gick hur bra som helst. Snälla chefen hoppade in för mig så att jag kunde följa med. Kändes lite trist att missa hennes första besök till tandläkaren! Nästa kallelse kommer inte förrän vid 3 års ålder.
Iaf så tyckte tandläkaren att vi skötte Isadoras tänder bra! Vi borstar varje morgon och kväll med Bamses tandkräm. :]
Hon har 10 tänder och chansen är stor att hon kommer behöva tandställning eftersom både hennes mamma och pappa hade det som tonåringar. ;] Hon får hata oss senare, haha.

Massa massa på jobbet idag så mina fötter gör ont! Tror jag ska kräva lite fotmassage senare, hehe. ;] anna_signatur

3 kommentarer:

Pethra sa...

Teletubbies rockar ju. :D

miian sa...

Heeeeeeeeeeeeeeeeey babes!
Haha jag sitter just nu och själv skriver en blogg ang teletubbies-vilket fördärv!!!!
Me HATE!!!!!
Har varit glad över att Lowa bara gillat "i drömmarnas trädgård" som har liiite teletubbiesstuk men inte lika illa.
Men igår satte syrran på Teletubbies och vad gör Lowa?
Jo skrattar,vinkar,säger hej,viftar med armarna och är såååå lycklig.
SKIT!!!!!!

Älskar med Lowas strumpebralls,de är från H&M,dom och ett par lila för 98kr ;)
Oh dom e ljuvliga =)

Kul att tandläkarbesöket gick galant,är själv nervös inför vårat som är om en vecka.
Lowa vägrar öppna flabben vid borstning så det blir mer brottning än bortsning här hemma *puh*

Kramkramkram

Elin sa...

Mne fyyy! Teletubbies! Finns det nåt värre?! haha! Hatar det! Men det verkar ju som den yngre publiken gillar det :)

Skönt att det gick bra hos tandläkaren! :)

Kramis!