Pages

onsdag 8 april 2009

Lilla sjukling.

Mina farhågor bekräftades igår kväll. Vid 21 vaknade lilla pussen och gallskrek. Vi tog upp henne och tog tempen - 39 grader! Stackars liten. :[
Idag är hon inte lika varm men får ändå stanna hemma från dagis så att hon får vila upp sig och bli helt frisk. Hoppas att hon är kry i morgon för då har de påsk-mys på dagis. Då samlas alla barnen från alla avdelningar, äter påsklunch och får godis samt leker lekar. Hur mysigt som helst! :]
Vi hade tänkt låta Isadora vara på dagis tills efter lunch, sen få sova hemma. Då blir det en lång helg för henne också! Själv jobbar jag till 14 i morgon, sen ska jag njuta av påskhelgen.

Vi köpte påskägg till Isadora igår. Min pappas moster nere i Höllviken (skåne) skickade ett jättefint kort och hundra kronor till Isadora som skulle gå till påskägg. :]
Det som går ner i ägget blir bland annat frukt, russin och några chokladbitar. Ja, fy på mig som låter henne få smaka lite choklad då och då. ;]

Måste till högskolans bibliotek senare i dag. Glömska jag har helt missat en uppgift till förra kursen, så jag får inte ut mitt betyg förrän den är inlämnad. Gah! Hatar att vara glömsk. :[

I går bjöd jag in Elin och Magnus på middag den 25:e hos oss. Var på tok för länge sedan jag träffade de båda! Det är det tråkigaste när vänner flyttar - man ses inte alls lika ofta som förr, och när man har bebis blir man lite mer begränsad av sig. :/

Jag undrar var kameran är? Bör nog försöka leta upp den...

anna_signatur

3 kommentarer:

Elin sa...

Nämen, lilla sjukling. Hoppas hon kryar på sig!

Ja, dumma Anna som låter henne äta godis, hemska mamma! *flina*

Elin sa...

Du, skriv blogspot.com istället för .se :) funkar bättre då!

Kramilikram!

Carin sa...

Hoppas Isadora kryar på sig snart. Inget kul att vara sjuk och kanske missa det roliga på dagis.