Pages

fredag 17 april 2009

Sista arbetsdagen den här veckan!

Friday I'm in love! Älskar fredagar mest av alla veckodagar. Fredagar är även en given arbetsdag för mig. Jobbar oftast varje fredag mellan 11 och 17, denna fredag är inget undantag. På fredagar brukar jag dessutom klä upp mig och sminka mig lite finare - det gör mig gladare har jag märkt! :]

I morgon ska jag och Robin vara barnfria över natten. Vi ska fira vår bröllopsdag med skumpa, god mat och bio. Det var några månader sedan vi var på bio, så det ska bli skönt. Vi ska se filmen I skuggan av värmen som är baserad på en bok jag läst. Den var oerhört bra och väldigt känslosam, så det ska bli spännande att se om de lyckats göra en bra film av den.

Just nu är Robin på arbetsintervju, så håll tummarna!


Vår dotter är coolast i stan... :D


Jag känner mig rosa idag, och väldigt 80-tal. :P


anna_signatur

3 kommentarer:

Elin sa...

Ja, fredagar är underbara! :-)
Även om man jobbar eller inte.

Hoppas ni får en mysig helg!
Skitcoola leggings du har!
KRAM! :)

Denise sa...

Cool unge =)
Hoppas ni får det supermysigt! Grattis på bröllopsdagen dårå =)

Carin sa...

Jag tycker oxå om fredagar, om jag nu inte ska jobba helg vilket jag gör varannan vecka.

Hur var filmen? Jag har läst boken och tycker att den var väldigt bra. Jag har inte varit så impad av trailern, men det går ju inte att döma en film efter den. :P

Vad cool Isadora är i sina solglasögon. :) Snygga leggings du har.. Och du är lika snygg som vanligt. :)

Kramar