Pages

tisdag 21 april 2009

Somriga kläder.

Jag fick katalogen från Ellos idag, fylld med fina kläder inför sommaren! Det var rea på hur mycket som helst (kolla själv in www.ellos.se) så det blev inte dyrt när rabattkoden hade använts. Fick lika mycket rabatt som jag handlade för drygt, haha.


Klänning och tunika till mig


3-delat set och byxor till prinsessan

Tyvärr hittade jag inget till Robin. Ellos verkar inte direkt vara så intresserade av den manliga delen i samhället. Tycker att det är samma tråkiga skjortor och pikétröjor år ut och år in. Sånt har han fullt av i garderoben! Får se om jag kan fynda något till honom någon annanstans. :]

Hmm, nu råkade min kära make förstöra maten vi skulle äta (hemmagjorda hamburgare) genom att ha i gammal sur-luktande fetaost så det får bli snabbmat a la pizza. :/
Oh well, jag ska inte klaga. Det kunde varit värre.

anna_signatur

1 kommentar:

Elin sa...

Nya kläder är aldrig fel, speciellt inte somriga, fina såna! :)

Jag lovar, jag ska göra allt i min makt att bli frisk tills på lördag, promise! :)

KRAM!