Pages

tisdag 14 april 2009

Två år.

Idag firar jag och älskling två år som lyckligt gifta. Vi är stolta över att kunna säga att vårt förhållande är starkt och att det inte har några slit-skador ännu! ;]
Att det redan har gått två år sedan jag gifte mig med den här fantastiska mannen är svårt att förstå. Tiden flyger fram när man är lycklig, och det kan jag garantera er alla att jag faktiskt är. Min relation till Robin är stabil, trygg, kärleksfull. Jag hyser all tillit i världen till honom och skulle inte tveka en sekund att göra allt för att få honom att må bra.

Att gifta mig med dig, min älskade, är det bästa val jag någonsin gjort. Det är du och jag mot världen..


Kärlek...


Lycka...


Evighet...



anna_signatur

2 kommentarer:

Robin sa...

Vackraste Anna, älskar dig för alltid!

miian sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!1
Jisses är du säker på att det är två år sen??
jädrans,allt går så himla snabbt!!!!!!!!
Grattis igen och hoppas er dag varit underbar!