Pages

måndag 4 maj 2009

I am back.

Efter ett mindre uppehåll är jag nu tillbaka för att dela med mig av senaste händelserna i mitt åh så intressanta liv. :P

Jag skickade nyss in en sen anmälan till två sommarkurser på distans. Det verkar ju rätt så hopplöst att få ett sommarjobb så det var mest därför. Pengarna behövs helt enkelt! :/
De två kurserna jag sökte var dels Ungdomssociologi, distanskurs från Mittuniversitetet samt CSS-baserad webbdesign på Umeå universitet. Tur att det var noll obligatoriska träffar, annars hade det blivit långresor till norr. ;]

Robin har varit runt på flera olika intervjuer, och nu verkar det som att Arena personal kan hjälpa honom på traven. Hoppas det, annars får Lilians pojkvän en snigel på ögat - hahaha! :D (Han jobbar där för er som inte känner mitt umgänge)

Annars så.. tjaa. Vi har köpt namngivningspresent till lilla Elvira! Hoppas att hon (eller rättare sagt Lilian och Patrik) tycker om vad hon får. :]
Är lite svårt det där med vad man ska köpa tycker jag. Till sist blev det som så att jag valde ut (med hjälp av R of course) det som vi hade blivit glada över att få! ;]

Idag hade jag hand om nattningen av lilla sessan, och det ska jag säga er - det var inte lätt! Isadora är så busig, så busig. Jag gav henne välling och gick sedan ut ur rummet. Hörde att hon låg och pratade lite så som hon brukar göra. Tänkte inte mer på det, förrän efter 5 minuter och hon fortfarande pratade. Gick utanför hennes rum och kikade in genom nyckelhålet. Då visade det sig att busan hade ställt sig i sängen, tänt både nattlampa och taklampa och sedan lagt sig igen. Haha!! :D
Gick in och släckte, sen blev hon faktiskt tyst. Borde kanske snoka genom nyckelhålet för säkerhets skull? :P

Ska strax sätta mig med foton och organisera lite!

anna_signatur

2 kommentarer:

miian sa...

hihi Busadora!!!!
Här är en till,hon har legat och lekt i sängen i 30min nu,men verkar äntligen ha däckat.
Hellre det än att hon skriker och är ledsen.

Skönt att det ordnat sig med skola under sommaren och förhoppningsvis med jobb till robin.
Måste va hemsk ovisshet det där :(
Kramkram

Lilian sa...

jag varnar P om snigeln! hehe :) jag tror säkert vira blir glad va ni än köpt :) ni brukar ju vara så bra på det så jag är inte orolig.. tuggleksaken vi fick av er används just nu flitigt! :)