Pages

torsdag 21 maj 2009

Långhelg.

Kristi Himmelfärds dag betyder betyder helg! I morgon har vi stängt på jobbet vilket betyder att jag är ledig till på måndag, med ett litet undantag. I morgon kväll ska jag jobba då det är en privat fest på Dekår. Kan bli roligt att jobba då tror jag. :]

Igår när jag tränade så fick jag tyvärr erfara att det inte är så smart att ha mp3:spelaren fastkilad mellan brösten.. :P
Som tjej är det väldigt lätt att svettas just där, och det tyckte inte min spelare om. Suck! Men alltså, var ska jag ha den när jag inte har en enda ficka på någon plagg?
Ska ner på stan nu och se om teknikmagasinet har öppet. De kanske har något band man kan sätta runt armen där spelaren kan sitta. Hoppas!
Just nu fungerar det inte att bläddra mellan låtarna eller höja volymen. Det betyder att jag inte har någon kontroll alls över vad som spelas. När jag tränar vill jag inte direkt lyssna på soft musik. Som tur är var spelaren inställd på 30 seconds to mars vilket är bra träningsmusik!

Nehepp, dags att gå ner!

anna_signatur

2 kommentarer:

Matte sa...

Om det är iRiver så har jag ett armband till den som du kan få låna.

Carin sa...

Men det är ju inte skärtorsdag idag heller. ;) Hoppas du får en bra helg. Kram