Pages

onsdag 6 maj 2009

Lilla klant.

Hon är söt som få, men har ärvt sin pappas klantighet. Givetvis pratar jag om Isadora! Precis som sin pappa så verkar det ibland som att hon inte ser vad som kommer hända. Det kanske mest beror på hennes ålder just nu, men hon är sin far helt och hållet på insidan så det skulle inte förvåna mig om hon även om 15 år kommer vara klantig. ;]

Idag ställde hon sig i soffan, jag var 2 meter ifrån henne. I soffan låg en kudde som hon skulle försöka kliva över - givetvis slutade det med att hon ramlade ner från soffan! Nu är det som tur är inte långt mellan soffan och golvet så hon gjorde inte illa sig, men blev rädd såklart.
Mitt lilla klant, försöka kliva över en kudde som är lika stor som hennes underkropp, hå hå ja ja. :]

Dagen har annars varit helt okej. Jag är fruktansvärt trött och fick lägga mig för att sova en liten stund mitt på dagen. Borde kanske kolla mina blodvärden snart? Jag är trött mer eller mindre jämt. Inte skönt! Det kan ju förstås bero på mina mediciner också. Både pollenmedicinen och mina antibiotika gör ju sitt.

Skönt nog fick jag svar från CSN idag, att jag är beviljad pengar för sommarkurser. Nu väntar jag bara på att få antagningsbesked från kurserna jag sökt. Det borde inte vara några problem!

Usch, jag måste verkligen diska. Det är lite kaos inne i köket och ju längre jag drar på det, desto värre blir det! Robin jobbade igår och idag så det känns lite som mitt ansvar faktiskt. Även fast jag faktiskt också kommer jobba två dagar den här veckan. Dessutom fler timmar. Mummel mummel. ;P

Idag är det Greys anatomy, wihi!
anna_signatur

1 kommentar:

Camillas nya hem sa...

Ja, jag är Starmastermilla på kentforumet :) Det var nog så jag över huvud taget hittade din blogg, via Slutsats, när Carin fortfarande hade sin skitbraiga fotodagbok som jag saknar till 1000 (hoppas hon läser detta). Haha.