Pages

fredag 29 maj 2009

Nyttig frukost.

Åh, jag känner mig så orklös! Lämnade precis sockertoppen på dagis, ingen hejdå-kram fick jag för det hade hon minsann inte tid med. :P
Visst känns det lite trist, men samtidigt otroligt skönt. Jag kan verkligen inte önska mig ett bättre dagis till vår älskling! Det är så otroligt skönt att veta att hon är trygg på det stället som hon spenderar halva dagarna på. Hon leker bra med alla barnen, äter bra, sover gott - allt sånt som är livsnödvändigt för en 16 månaders. För nån dag sedan hade hon pussats och kramats med en liten Mario, så här börjas det i tid. Tja, hon är väl lik sin mor, haha. Hoppas hoppas hoppas att hon blir mer som sin far i puberteten. Robin var världens snällaste! Han tänkte säkert snusk han med, men han satt hellre vid datorn. Min nörd. :D
Visste ni att jag är hans andra seriösa förhållande? (och hade ett mindre seriöst på typ en månad eller två). Jepp, jag sa ju att han var snäll!
Så jag ber till en högre makt att hans dotter blir lik honom till sättet. Det hade varit härligt. Men det är kanske en utopi. ;]

Har jag berättat att Isadora är världens smartaste unge? Inte? ;]
För typ 2 månader sedan när hennes farmor var på besök och skulle gå sprang Isadora till hallen och hämtade farmors skor. Hon visste exakt vilka skor farmor hade haft! Numera behöver man bara säga något om att gå ut så hämtar hon rätt skor till oss. Då kan jag även meddela er att vår hall består av en jädrans massa olika skor! Carrie Bradshaw, hej!

Miia, bilder kommer. Jag ska bara försöka komma ihåg hur tusan man överför bilder från den gamla kameran, haha.

anna_signatur

1 kommentar:

Lilian sa...

om man bara hör att nån haft typ 1 förhållande innan kan det ju betyda att dom hoppat runt utan engagemang över huvudtaget.. nu gäller ju inte det på robin.. eller på min karl som bara haft en innan mig och det var i högstadiet. ;)