Pages

onsdag 13 maj 2009

Ont eller ej?

Svaret på din fråga, Carin är: Nja. Alltså, det här var tatuering nummer 6 för min del och om jag jämför med smärtan jag hade när min ryggtavla gjordes, eller nere vid foten så var handleden inte så farlig. Däremot så finns det en hel del nerver där, vilket gjorde att det kändes emellanåt och handen ryckte till vid ett par tillfällen.

Patrik, han som tatuerade oss, var dessutom grymt duktig och lyckades göra tiden där både rolig och imponerande. För båda våra tatueringar tog det endast 1½ timme. Men så berättade han att han hade tatuerat i 20 år också, så då antar jag att man blir snabb med tiden. Dessutom var ingen av våra tatueringar speciellt komplicerade. Jag kan verkligen rekommendera Blue Lotus här i stan! Nästa gång jag ska tatuera mig ska jag definitivt boka tid hos Patrik. :]

Nu ska jag fortsätta jobba!

anna_signatur

2 kommentarer:

Carin sa...

Man upplever ju alltid smärta olika. Innan jag tatuerade mig nere vid foten fick jag höra att det gjorde så fruktansvärt ont så jag väntade mig det värsta. Jag kände typ ingenting.. Haha. :P Men jag är riktigt sugen på att tatuera något på handleden. Kul att du är så nöjd med tatueraren. :)

Hoppas du har en bra dag. Kram

Denise sa...

Jag gjorde min svanktatuering hos Patrik. Nu var jag inte så nöjd, så nu är den övertatuerad och hela ryggslutet är fullt. Ska iväg och göra gång nr 4 den 2a juni här i Uppsala. Då ska den baske mig bli klar också! Hade ju själv fundering på Charlottas namn på handleden, visste inte att ni redan gjort det! Måste ju tyda på att vi har bra smak ;)