Pages

torsdag 28 maj 2009

Slutkörd.

Körde ett ordentligt pass på gymmet idag. Så himla härligt under tiden, men mindre trevligt när jag kom utanför Friskis lokaler. Himlen hade öppnat sig så det var bara att försöka ta sig hem snabbast möjligt. Hade glömt vattenflaska hemma, så när jag var vid Dekår sprang jag in och köpte en Poweraid, den blåa. Den var god. :]

Ja, sista dagen på Dekår idag. Det kändes en aning omotiverat att vara där, men samtidigt hade jag ju ett jobb att sköta ända in i det sista. Det var bara att göra det bästa av situationen. Ser fram emot lördag! Moa och jag ska dansa halva natten har jag bestämt. :D

Nu ska jag ta hand om en mindre trevlig bit - disken. Robin gör maten, så under tiden tar jag hand om den redan tilltagna disken. Blä, vi måste lära oss att diska varje dag så man slipper monsterdisk!


anna_signatur

3 kommentarer:

miian sa...

tycker du ska slå till med att dansa HEÈEEEEEEELA natten lång babe!

Duktig du är som tränar.
För mig går de inge vidare med träning osv.
Mår faktiskt bra nu och nöjd med mig själv ovh livet just nu-tills nästa dimp kommer ;)
Fast har ändå gått ner 3kilo-är ju alltid nåt :P

Kram och trevlig helg.
Önskar lite bilder på Isa ;)
Kram

Elin sa...

Usch vad tråkigt att det inte blir nåt mer Dekår. Ska dom stänga igen helt där alltså? Men öppna dom inte nyss? :(

Hoppas du hittar nåt annat jobb!
KRAM!

Elin sa...

hähä, jag är lite scary minsann! :)

Meh, bara sen augusti?! Men vart ska alla studenter ta vägen isåfall om det säljs? Dåligt!