Pages

tisdag 26 maj 2009

Utvecklingssamtal.

Nu har vi varit på Isadoras allra första utvecklingssamtal på hennes dagis. Vi gick därifrån med stora leenden och stolthet i våra hjärtan kan jag lova! Underbara, älskade lilla flicka. Hon är verkligen lycka personifierad!

Valbona (Isadoras inskolningsfröken) gick igenom massa saker, och jag ska försöka minnas de flesta:
  • Hon har lärt sig massa ord sen hon började dagis. Igår sa hon mjölk (lölk) och pekade på mjölken.
  • Hon älskar att dansa och göra rörelser till sånger.
  • När hon blir arg på något annat barn går hon fram och kramar på det barnet, samt klappar barnet på kinden.
  • Att måla med pensel är roligt - men man måste ju få smaka också. ;]
  • Dockvagnen är rolig att gå omkring med. (Dags att köpa en till henne!)
  • Gunga är givetvis det bästa som finns, men att springa omkring på gården är också roligt.
  • Hon vet vem Isadora är, och pekar på sig själv.
  • Kroppsdelarna vet hon precis var de finns.
  • Hon härmas väldigt mycket, och på så sätt lär sig massa.
Sen var det massor av andra saker med, men det här får räcka nu. :]


anna_signatur

3 kommentarer:

daggdroppe sa...

Ni har all rätt att känna er stolta!
Jag är stolt över mina två barnbarn, så fina småflickor bägge två.

Denise sa...

Åhh, jag skulle också vara stolt! =)

miian sa...

Klart ni ska vara stolta,hon är ljuuuvlig!!!!!
Ja på bild haha jag får nöja mig med att ta del av allt fint du skriver om henne eftersom jag inte kan träffa henne ;)

Allt bra med Anna?
Hittat nån energi?
Kram