Pages

torsdag 4 juni 2009

Kameraköp.

Woho, idag fick jag pengar så att jag kan köpa en ny kamera! :D
Så nu kommer jag äntligen kunna lägga upp bilder på min lilla puss, som för övrigt var världens gosigaste idag. Vi stod på balkongen, Isadora i min famn och hon pekade på alla träd åt mig. Varje gång jag sa "träd" fnissade hon och lade sitt fina lilla huvud mot min axel. Sötnos!

Idag måste jag alltså ner en ordentlig runda på stan för att införskaffa (förutom kamera) massa skolgrejer. Böcker, kompendium osv. Måste dessutom köpa nya byxor! Minns inte sist jag köpte byxor, och de jag har nu är trasiga. Ser inte fram emot det, för jag och byxor går inte bra ihop. Antingen är de på tok för långa, eller så är de i perfekt längd men sitter inte bra runt midjan. Huh, håll tummarna för mig!

anna_signatur

3 kommentarer:

Elin sa...

Åh vad roligt med ny kamera! :) Hoppas du hittar allt du behöver ha idag! :)

KRAM!

Denise sa...

Är det inte billigare att beställa kamera på nätet numera? Bara ett tips... En fråga- när bytte ni vagn åt Isadora? Vi kör ju fort med kombivagnen, men jag tycker den är så stor och otymplig. Bra när hon vill sova i den iofs, men det borde väl finnas mer sulkyliknande vagnar som går att fälla?

miian sa...

häääärligt med pengar,OCH kamera.
Ska bli nice att få se lite fina bilder på sötnosen igen.
Saknar ju bilderna ;)

Ang håret på tokan så vill vi inte klippa av det och har fått rekomendationer om att nagga det med saxen i topparna när det tvinnar sig,så det gör vi imellanåt.
Ibland är det värsta risbusken när hon vaknar på morgonen,då får man ta till saxen och dona till det lite.
Eftersom hon har så tjockt hår i olika etapper så syns det inte att det är lite ojämnt här och där.
Vissa mornar hinner man inte dona med det,då får det se ut som en katastrof ;)

hoppas ni får en underbar helg,något spec på G?
Kram