Pages

fredag 28 augusti 2009

Hypad.

Jag har inte druckit kaffe på en vecka kan jag börja med att berätta. Ha det i åtanke. ;]

Var på det jobbet som jag kanske kommer få (får besked nästa vecka) för att prata med platschefen och få se mig omkring. Verkar vara en underbar plats att jobba på, så jag håller tummarna stenhårt!
Fick en mega-bauta-stor kopp med kaffe som jag hällde i mig. Därav mitt hypade jag! :P
Medan jag satt och njöt av mitt goda kaffe så kom Ralf, en skolkamrat samt Dekår-människa, förbi och fikade med mig. Vi hade sen sällskap till systembolaget där vi träffade bästaste Kexor-Karin. Hade en trevlig promenad hem tillsammans. Härligt med vänner som bor i trappen bredvid en! ;]

Nu måste jag försöka lugna ner mig, samt få i mig lite mat innan pappa kommer. :]

anna_signatur

3 kommentarer:

Karin sa...

Karin Lind gillar detta. (Inte alls Facebookskadad, nej inte alls)

Elin sa...

Hehe, nopes det har jag inte! :P men jag fyller år snart så det blir en bra present från hela släken! :)

miian sa...

Hey babe!
Hur har ni det?
Haft en bra helg med pappsen och biobesöket?
Hur gick de nu,fick du jobbet eller det är sååån process innan man får veta???
*håller tummarna*

Hoppas Isadora mår fint.
Kramkram