Pages

måndag 24 augusti 2009

Måndag morgon.

Så var det en ny vecka igen och ännu en känsla av att tiden rinner ifrån mig. Just den här morgonen (eller förmiddagen ska jag kanske säga) känner jag mig inte helt okej. Isadora valde att vakna 5 i morse och ville absolut inte somna om efter det. Nu går mina ögon i kors trots att jag gick och lade mig 1½ timme efter det att jag lämnat henne på dagis.

Vi var i Stockholm i lördags för att gå på släktkalas. Det var väldigt trevligt, och Izzie var jätteduktig hela dagen. Hon älskade att åka tåg så inget gnäll alls. Härligt!
Och det var sååå underbart att ha mamma här också. Vi kan inte träffas allt för ofta eftersom hon bor utanför Karlstad och dessutom har ett jobb med konstiga tider (tågkonduktör). Så de gånger vi ses är extra mysiga. Det var fruktansvärt jobbigt att låta henne åka hem igår. Tårarna rann på oss båda och hela dagen gick jag omkring och kände mig tom. Usch. :[

På fredag ska jag iaf ha extra trevligt! Pappa kommer och är barnvakt så jag, Robin och min väninna Moa kan gå på bio (Inglorious Basterds) och sen se Death by April live på Sista sucken. Hur trevligt som helst! :D

Åh, jag har ju inte berättat en sak..
Men jag får vänta med det, hehe. Måste fråga Robin om jag får berätta. ;]
(NEJ, jag är inte gravid)

anna_signatur

1 kommentar:

Elin sa...

Tack! :) Det är samma storlek som jag alltid har kört med! :) Du får använda förstoringsglas när du ska läsa! :)