Pages

onsdag 26 augusti 2009

Tokigt väder.

Mycket märkligt det här. Igår var det strålande solsken och varmt ute, medan idag är det regn och väldigt grått ute. Att det kan skifta på några timmar - mycket märkligt!

Det gick oerhört bra att få på Isadora alla kläder idag, till min förvåning. I vanliga fall börjar hon gnälla och korva sig så fort man nämner stövlar och regnkläder, men idag tog hon det lugnt och ville till och med hjälpa till. Sötnos!
Kan bero på att vi hade ännu en livad natt. Undrar hur länge det ska pågå? Det tar något fruktansvärt på mig att inte få mer än några timmars sömn varje natt. Jag blir frustrerad och känner mig hjälplös. :[

Nästa vecka kommer ni att få veta två nyheter i mitt liv! Mycket spännande, mycket spännande. Det är två saker jag är väldigt glad för, men än så länge får det vara en hemlighet. ;]
(Än en gång vill jag dementera att jag är gravid. På fredag ska jag dricka öl, sådetså!)

anna_signatur

Inga kommentarer: