Pages

fredag 28 augusti 2009

Yeah baby!

Idag är Anna på sitt allra bästa humör kan jag lova. Det beror på ett par olika saker. :]

  1. Äntligen fick vi en hel natt utan vak! Isadora somnade vid 19 och vaknade strax efter 7 i morse. Så himla härligt! Fler av såna nätter nu tack. ;]
  2. Idag kommer min pappa hit. Det ska bli jättemysigt och trevligt!
  3. Jag, Robin och bästaste Moa ska se Inglorious Basterds på bio i kväll. Quentin Tarantino är en av mina absoluta favoriter när det gäller film. Har aldrig blivit besviken och tror inte att jag blir det nu heller. Efter bion ska vi se Dead by April som spelar på Sista Sucken här i Eskilstuna. Yeah!
  4. Om ett par timmar ska jag till Espresso House. Jag har nämligen gått vidare efter första arbetsintervjun! :D
  5. Sen det som gjorde mig extra glad - fick idag veta att jag fått betyget VG (högsta betyget på högskolan) på min sommarkurs! Wohoo. :D :D :D


anna_signatur

Inga kommentarer: