Pages

fredag 4 september 2009

Målbrottet?

Jag tänkte först spela in en liten video så att ni skulle få höra min "ljuva" röst, men kom på bättre tankar sen. Ni ska slippa. ;]

När jag vaknade i morse var det som att jag hade ätit taggtråd. Så fort jag försökte svälja gjorde det fruktansvärt ont och när jag sen skulle försöka prata med Isadora lät det bara som kraxande. Hon stirrade på mig som om jag var en alien. ;]
Usch, det är tredje gången sedan juni som jag blir så här förkyld! Tog tempen för en timme sen och då låg den på 38.3 så feber har jag också fått. Suck. :[

Skulle egentligen till skolan om en dryg halvtimme, men det går inte. Skit också! Jag är sån som går på alla föreläsningar och är lite av en skolnörd, men det här fungerar inte.

Oj, tänk om jag har svininfluensa? ;P

anna_signatur

Inga kommentarer: