Pages

onsdag 2 september 2009

Massa nya saker.

Hej gott folk!

Nu tänkte jag dela med mig av alla nya spännande saker som hänt i mitt liv sista tiden. Jag skrev förra veckan att jag inte kunde berätta ännu, men nu är det ny vecka och nya tider. ;]

  • Robin har fått fortsatt anställning på sitt jobb som gör att livet känns riktigt spännande! Det roligaste är givetvis att de är så nöjda med honom att de inte ville släppa honom till de studier Robin egentligen skulle påbörjat nu.


  • Igår var vi med i tidningen Folket. Varför? Jo, som ni kan läsa i artikeln så är det som så att jag, Robin och vår väninna Helena satt tidigt i somras och pratade om att starta en tidning. Valet föll på att starta en tidning till Rädda Barnen, där Robin sitter med i styrelsen. Jag har alltså varit med och grundat en helt egen tidning! Inte illa pinkat för en 26-årig, ännu inte ut-examinerad Textdesigner. ;]
    Här kan ni hitta vår tidning!

  • I måndags ringde min telefon och det var platschefen för Espresso House som ringde och.. gav mig jobbet!! Yeah, baby! ;]
    Så igår gjorde jag min första dag på nya jobbet, och jag kan lova att jag var sliten när jag kom hem. Tusen saker att komma ihåg, och jag satt inte ned en enda gång mellan 8-15:30. Pust! ;]

  • Idag börjar jag skolan. Terminen startar med Recycle Design och Retorisk presentationsdesign. Intressant va? ;]

  • Isadora pratar mer och mer. Det är en himla massa babblande från henne hela tiden. Det märks vems dotter hon är, haha.
    Stackaren är lite hostig av sig, men inte tillräckligt för att vara hemma från dagis. Tyvärr har hon smittat mig, så jag har väldigt ont i halsen idag. Mindre trevligt, men jag får helt enkelt stå ut. Ska ju både till skolan och jobbet idag, så jag har inte tid att känna efter.


anna_signatur

5 kommentarer:

Lilian sa...

Grattis till både dig och robin ang. jobben och tidning! :)

miian sa...

WOW vilken lycka!!!!!
Shit vad många bra saker som hänt er,kan bara gratulera!!!!
Och vilken merit att ha startat en tidning,kan dock inte checka in den på jobbet-men ska göra så fort jag hinner!
Kram och hoppas halsont försvinner!!!!!

Charlotta- skrutten! sa...

Va ni är duktiga, alla tre på era egna sätt!!!
Ska definitivt fika på Espresso House när jag kommer till Etuna, för att gynna företaget ;)

Pethra sa...

Lovely! =) Kul med så mycket nytt, grattis!

Elin sa...

Grattis till allting! :) Tufft med en egen tidning!