Pages

tisdag 22 september 2009

Tisdag.

Nu börjar det kännas i kropp och själ att jag inte ätit socker på några dagar. Min kropp lider av abstinens som heter duga. Den tar sig i uttryck att jag är extra känslig, ungefär som när jag har pms. Igår började jag gråta hysteriskt och mådde skitdåligt, men det gick över efter en halvtimme som tur var. Jag mår illa dessutom, men det kan bero på min lättare hjärnskakning också. Hela min kropp gör ont just nu och huvudet är alldeles virrigt.
Tja, det är bara att uthärda. Så enkelt är det. :[

anna_signatur

2 kommentarer:

Charlotta- skrutten! sa...

Frukt är godis... nerå, hatar det uttrycket själv. men att äta riktigt söta grejer är både lyx och nyttigt, typ mango elelr ananas eller vindruvor. Jag tror på dig! kram

miian sa...

Söta fina lilla du,jag skickar dig en kram.
För att du är du och ditt hjärta är så stort och dina kommentarer hos mig värmer mig i höstrucket!
Fyfan vad duktig du är som gått med i VV,du kommer klara det galant.
Tro på dig själv och fokusera.

Sockersuget lär man nog aldrig bli av med dessvärre.

Hoppas dina eftersläntar från hjärnskakningen håller sig borta och att lilla söta Isadora mår bra!
Kram från skåneland