Pages

fredag 25 september 2009

Woho!

Jag fick inte ett plus på vågen i går, thank god! :]
På fem dagar (började inte med VV förrän på lördagen) har jag gått ner 0.8 kilo. De rekommenderar en viktnedgång på mellan 0.5-1 kilo/veckan (beror givetvis på hur stor du är) så jag ligger alldeles perfekt. :]
Kändes superbra att få se resultatet och om det fortsätter såhär är jag nere i min gamla vikt om drygt 6 månader. Jag vet att de första kilona är de som ramlar av lättast, och att de sista 5-10 kilona sitter hårdare, men jag är envis som en åsna så det ska gå! Är fortfarande peppad. ;]

Köpte med mig deras egna chokladpudding hem, så jag kan göra den i helgen. Fick även ett jättegott recept på ryggbiff med ädelost-sås som jag ska prova på! Finns så mycket gott att äta, bara man håller sig till måtten och inte vräker i sig mer än nödvändigt för att bli mätt. ;]
Kort sagt - jag är glad att jag valt det här!

anna_signatur

2 kommentarer:

miian sa...

Duktiga duktiga du.
HEJJA HEJJA HEJJA

Denise sa...

Tränar du ngt numera eller är det VV för hela slanten?